Op deze foto ben ik een opnamesessie aan het voorbereiden. De foto is gemaakt door Gabriel Jansen en door mij met Photoshop bewerkt.
Posts tonen met het label opnamesessie. Alle posts tonen
Posts tonen met het label opnamesessie. Alle posts tonen
vrijdag 21 mei 2010
In de studio
Op deze foto ben ik een opnamesessie aan het voorbereiden. De foto is gemaakt door Gabriel Jansen en door mij met Photoshop bewerkt.
Abonneren op:
Posts (Atom)