.. perhaps I need a stereo looper, this is way too complicated.
maandag 18 november 2013
dinsdag 5 november 2013
Fender Blue Flower
Toch wel een mooie gitaar, die Blue Flower. Typische jaren zeventig narigheden zoals driepunts halsbevestiging, grote kop, dunne frets en dikke vette hals nemen we maar voor lief.
Labels:
blue flower,
fender,
MIJ,
paisley,
stratocaster
maandag 4 november 2013
Gitaren en Bassen
Zessnarige bas, een waar monster om te bespelen maar dan krijg je wel mooie piano-achtige klanken en het diepste gerommel en gedonder uit een enkel instrument. Daarvoor mijn vintage Fender Stratocaster Blue Flower Paisley met de bekende grote kop en driepuntsbevestiging van de hals (Slecht idee, Fender!!) Er zit een originele Floyd Rose op met een locknut, een Dimarzio PAF in de brugpositie en grover tuners. Ziet er vreemd uit maar wel aardig bespeelbaar.
zaterdag 26 oktober 2013
maandag 16 september 2013
RG770DX in Purple Metallic
Mijn meest recente aanwinst is een Ibanez RG770DX Purple Metallic uit 1991, met een Lo Pro Edge en verder volledig origineel en in prima staat. Sommigen noemen de kleur 'Purple Metallic' ook wel 'Heather Pearl'... omdat hij op verder alle Ibanez gitaren zo heet.
Ik bezit nu vier RG770DX'en, een in Lazer Blue (niet Laser Blue, om onbekende redenen wordt dat woord door Ibanez anders gespeld) en twee in Ruby Red. Deze Purple Metallic is verreweg de zeldzaamste.
Ik bezit nu vier RG770DX'en, een in Lazer Blue (niet Laser Blue, om onbekende redenen wordt dat woord door Ibanez anders gespeld) en twee in Ruby Red. Deze Purple Metallic is verreweg de zeldzaamste.
Abonneren op:
Posts (Atom)
.jpg)