Een mooi rijtje EL84 in mijn Engl Rackhead. Het zijn JJ Tesla buizen. Ik vind de TAD (Tube Amp Doctor) buizen die er oorspronkelijk in zaten wel beter klinken...
zaterdag 23 januari 2010
Nieuwe EL84
Een mooi rijtje EL84 in mijn Engl Rackhead. Het zijn JJ Tesla buizen. Ik vind de TAD (Tube Amp Doctor) buizen die er oorspronkelijk in zaten wel beter klinken...
vrijdag 8 januari 2010
Engl Rackhead 850 2x35
woensdag 30 december 2009
Roland TD20
Electronisch drumstel
Over de bekkens ben ik niet zo tevreden, wellicht vervang ik die voor een set Smartriggers.
zondag 20 december 2009
Live Rack
Dit is in de studio het rack waarmee ik mijn synthesizers aanstuur, bij optredens neem ik het rack mee als live rack. Van boven naar beneden: een Behringer DI (die gebruik ik alleen in de studio als patchbay naar het grote mengpaneel) een patchbay voor de effecten in het rack, een Soundcraft M12 mengpaneel, Drawmer compressor, een Korg SDD1200 stereo-delay, een Chorus/Flanger en een stereo filter van MAM, en een oude Yamaha Rev5 reverb.
zaterdag 19 december 2009
Abonneren op:
Posts (Atom)